I ❤️ strips

Cześć❤️ Mam dla was dzisiaj stylizacje w paski. Jeszcze miesiąc lub dwa wstecz we wszystkich sklepach było ich pełno. Ja nadal mam kręćka na ich punkcie. Dzisiaj przygotowałam dla was dwie wersje: elegancką i sportową. W wersji eleganckiej byłam między innymi na maturze z polskiego a wersję sportową zakładam dzisiaj bo idziemy z z Emiliankiem do fryzjera i moze na jakiś spacer. Większość ubrań jest z Bershki, ponieważ jest to mój ulubiony sklep. Następnym razem postaram sie dodać więcej zdjęć. 

Wersja elegancka





 
Marynarka: Bershka
Koszula Bershka
Spodnie: Bershka
Buty: Vices

Wersja sportowa
                     Koszula: Bershka
                     Spodnie: Sinsay
                       Buty: Converse

Komentarze

  1. Podobają mi się w wersji eleganckiej, fajnie że powiększyłaś zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zobaczyłam że da się powiększyć 😂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz